სასწავლო რესურსები


ქართულის გაკვეთილზე გამოყენებული
სასწავლო რესურსი:  https://learningapps.org/display?v=pfdfu9qq219

სასწავლო პროცესში ინფორმაციულ-საკომუნიკაციო ტექნოლოგიების გამოყენების, სასწავლო ელექტრონული რესურსების შექმნის და გამოყენების რეფლექსია.

1. ციფრული რესურსის სათაური - „ბევრზე ბევრი დაალაგეთ თანმიმდევრობით“.
2. მოგეხსენებათ ცნობილია, რომ საგაკვეთილო პროცესის ცენტრში დგას მოსწავლე და მიღწეული შედეგი. მნიშვნელოვანია, არა მარტო რა ისწავლა მოსწავლემ, არამედ როგორ ისწავლა და როგორ შეუძლია ამ ცოდნის გამოყენება.
ესგ-ს მიხედვით მშობლიური ენის სწავლება 6 მიმართულებით მიმდინარეობს: წერა, კითხვა, ლაპარაკი, მოსმენა, კულტურათა დიალოგი, ქართული  ენის პრაქტიკაში გამოყენება. თითოეული მიმართულების უკეთ მიღწევაში გვეხმარება ინფორმაციულ-ტექნოლოგიების გამოყენება, რადგან მოსწავლე შეძლებს ინფორმაციის დამოუკიდებლად მოძიებას, დამუშავებას, ანალიზს, უვითარდება დამოუკიდებელი აზროვნება, შემოქმედებითი უნარი, ცდილობს ცოდნის პრაქტიკაში გამოყენებას.
პრაქტიკა გვიჩვენებს, რომ მოსწავლეებს უჩნდებათ ინტერესი შესასწავლი მასალის მიმართ მაშინ, როცა აღმოაჩენენ თავისთვის რაღაც ახალს, შთამბეჭდავს, როცა მასწავლებელი ქმნის სიტუაციას, რომელიც საშუალებას აძლევს მათ  გაოცდნენ და ამავდროულად ჩაფიქრდნენ. ასეთი სიტუაციის შექმნაში კი მას ხელს უწყობს  თამაშები, სიმღერები, სპექტაკლები, მულტფილმები და ფილმები.
3. ჩემი მიზანი იყო ამ რესურსის გამოყენებით ბავშვებს შეემოწმებინათ ნაცნობი, უკვე შესწავლილი მასალა თუ როგორ ახსოვდათ დაიცავდნენ თუ არა თანმიმდევრობას. და ამასთანავე, მინდოდა გაკვეთილი  დამეწყო საკმაოდ ორიგინალური ფორმით და ბავშვებისათვის მიმეწოდებინა სახალისო მასალა.
4. აღსანიშნავია ის ფაქტი, რომ მოსწავლეები ხალისითა და დიდი ინტერესით ასრულებდნენ დავალებას. მათ ამავდროულად დავალების შესრულებამ გამოიწვია ხალისი, შემოწმდა მათი ცოდნის დონე, მოსწავლეებმა შეძლეს თავიანთი ცოდნის თვითშეფასება
5. მიღწეული შედეგები:
  • საგაკვეთილო პროცესი გახდა მეტად მრავალფეროვანი და მიმზიდველი;
  • გაიზარდა სწავლისადმი ინტერესი;
  • მოსწავლეებს ჩამოუყალიბდათ დამხმარე რესურსის გამოყენებისა და მათი საშუალებით მასალის უკეთ დასწავლის უნარი.
ზვიად დავითაძის სახელობის ქობულეთის მუნიციპალიტეტის სოფელ შუაღელეს საჯარო სკოლის დაწყებითი კლასების უფროსი მასწავლებელი მაია ჩიჯავაძე.








ბუნების გაკვეთილზე გამოყენებული
სასწავლო რესურსი https://learningapps.org/display?v=p2fdakof319

სასწავლო პროცესში ინფორმაციულ-საკომუნიკაციო ტექნოლოგიების გამოყენების, სასწავლო ელექტრონული რესურსების შექმნის და გამოყენების რეფლექსია

1. ციფრული რესურსის სათაური - „დედამიწა“.
2. მოსწავლისთვის ცოდნის გადაცემა უნდა იყოს სახალისო.
ესგ-ს მიხედვით საუკეთესო შედეგის  მიღებაში გვეხმარება ინფორმაციულ-ტექნოლოგიების გამოყენება, რადგან მოსწავლე შეძლებს ინფორმაციის დამოუკიდებლად მოძიებას, დამუშავებას, ანალიზს, უვითარდება დამოუკიდებელი აზროვნება, შემოქმედებითი უნარი, ცდილობს ცოდნის პრაქტიკაში გამოყენებას, საკუთარი ცოდნის შემოწმებას
პრაქტიკა გვიჩვენებს, რომ მოსწავლეებს უჩნდებათ ინტერესი შესასწავლი მასალის მიმართ მაშინ, როცა აღმოაჩენენ თავისთვის რაღაც ახალს, შთამბეჭდავს, როცა მასწავლებელი ქმნის სიტუაციას, რომელიც საშუალებას აძლევს მათ  გაოცდნენ და ამავდროულად ჩაფიქრდნენ. ასეთი სიტუაციის შექმნაში კი მას ხელს უწყობს  ინტელექტუალური თამაშები, სიმღერები, სპექტაკლები, მულტფილმები და ფილმები.
3. ჩემი  მიზანი იყო ამ რესურსის გამოყენებით  ბავშვებს შეემოწმებინათ ნაცნობი,  უკვე შესწავლილი მასალა თუ როგორ ახსოვდათ.
4. აღსანიშნავია ის ფაქტი, რომ მოსწავლეები ხალისითა და დიდი ინტერესით ასრულებდნენ დავალებას. ამავდროულად დავალების.
შესრულებამ გამოიწვია ხალისი, შემოწმდა მათი ცოდნის დონე, მოსწავლეებმა შეძლეს თავიანთი ცოდნის თვითშეფასება

 5. მიღწეული შედეგები:
  • საგაკვეთილო პროცესი გახდა მეტად მრავალფეროვანი და მიმზიდველი;
  • გაიზარდა სწავლისადმი ინტერესი;
  • მოსწავლეებს ჩამოუყალიბდათ დამხმარე რესურსის გამოყენებისა და მათი საშუალებით მასალის უკეთ დასწავლის უნარი.
ზვიად დავითაძის სახელობის ქობულეთის მუნიციპალიტეტის სოფელ შუაღელეს საჯარო სკოლის დაწყებითი კლასების უფროსი მასწავლებელი მაია ჩიჯავაძე.







პირველ კლასელებისთვის მათემატიკის გაკვეთილზე გამოყენებული
სასწავლო რესურსი  https://learningapps.org/display?v=p73grwimt19

სასწავლო პროცესში ინფორმაციულ-საკომუნიკაციო ტექნოლოგიების გამოყენების, სასწავლო ელექტრონული რესურსების შექმნის და გამოყენების რეფლექსია.

1.  ციფრული რესურსის სათაური - „იპოვე სწორი  პასუხი“.
2. პირველ კლასელებისთვის სასწავლო პროცესში ჩართულობა ძალიან რთულია. ამ მიზნით გადავწყვიტე შემექმნა სასწავლო რესურსი მათემატიკაში „დოღი“ რათა მოსწავლისთვის ცოდნის გადაცემა გამეხადა   სახალისო .
ესგ-ს მიხედვით საუკეთესო შედეგის  მიღებაში გვეხმარება ინფორმაციულ-ტექნოლოგიების გამოყენება, ამის საშუალებას გვაძლევს ნეთ-ბუქები რომლებიც მოსწავლეებს საჩუქრად გადასცა განათლების სამინისტრომ.
პრაქტიკა გვიჩვენებს, რომ მოსწავლეებს უჩნდებათ ინტერესი შესასწავლი მასალის მიმართ მაშინ, როცა აღმოაჩენენ თავისთვის რაღაც ახალს, შთამბეჭდავს, როცა მასწავლებელი ქმნის სიტუაციას, რომელიც საშუალებას აძლევს მათ  გაოცდნენ და ამავდროულად ჩაფიქრდნენ. ასეთი სიტუაციის შექმნაში კი მას ხელს უწყობს  ინტელექტუალური თამაშები, სიმღერები, სპექტაკლები, მულტფილმები და ფილმები.
3. ჩემი  მიზანი იყო ამ რესურსის გამოყენებით  ბავშვებს შეემოწმებინათ ნაცნობი,  უკვე შესწავლილი მასალა თუ როგორ ახსოვდათ.
 4. აღსანიშნავია ის ფაქტი, რომ მოსწავლეები ხალისითა და დიდი ინტერესით ასრულებდნენ დავალებას. ამავდროულად დავალების შესრულებამ გამოიწვია ხალისი, შემოწმდა მათი ცოდნის დონე, მოსწავლეებმა შეძლეს თავიანთი ცოდნის თვითშეფასება.

 5. მიღწეული შედეგები:
  • საგაკვეთილო პროცესი გახდა მეტად მრავალფეროვანი და მიმზიდველი;
  • გაიზარდა სწავლისადმი ინტერესი;
  • მოსწავლეებს ჩამოუყალიბდათ დამხმარე რესურსის გამოყენებისა და მათი საშუალებით მასალის უკეთ დასწავლის უნარი.

ზვიად დავითაძის სახელობის ქობულეთის მუნიციპალიტეტის სოფელ შუაღელეს საჯარო სკოლის დაწყებითი კლასების უფროსი მასწავლებელი მაია ჩიჯავაძე








სასწავლო რესურსის რეფლექსია
ეს სასწავლო რესურსი https://learningapps.org/display?v=pkxqg9by519 წარმოადგენს ელექტრონულ რესურსს - სასწავლო-საგანმანათლებლო თამაშს. იგი ეხმარება მოსწავლეებს მასალის უკეთ გაგებასა და გააზრებაში, სასწავლო პროცესს  ხდის სახალისოს, იზრდება მოსწავლეთა მოტივაცია, ჩართულობა. თამაშის გამოყენება შესაძლებელია სხვადასხვა აკადემიური დონის მოსწავლეებთან.
სასწავლო რესურსის სახელწოდებააშეარჩიე სწორი პასუხი’’. რესურსი ეფუძნება თამაშსვიქტორინა თამაში იწყება მარტივი შეკითხვებით, თანდათან შეკითხვების სირთულე იმატებს, მოსწავლეები იჩენენ ინტერესს, ცდილობენ დააგროვონ რაც შეიძლება მეტი ქულა, რაც ძალიან სახალისოს ხდის მასალის გაგება-გააზრებას. რესურსის გამოყენებისას მოსწავლეთა ჩართულობა მაქსიმალურია.
     ეს სასწავლო რესურსი განთავსებულია შემდეგ ვებ-გვერდზე: Learning.Apps.org  
მიღწეული შედეგები:
  • საგაკვეთილო პროცესი გახდა მეტად მრავალფეროვანი და მიმზიდველი;
  • გაიზარდა სწავლისადმი ინტერესი;
  • მოსწავლეებს ჩამოუყალიბდათ დამხმარე რესურსის გამოყენებისა და მათი საშუალებით მასალის უკეთ დასწავლის უნარი.

ზვიად დავითაძის სახელობის ქობულეთის მუნიციპალიტეტის სოფელ შუაღელეს საჯარო სკოლის დაწყებითი კლასების უფროსი მასწავლებელი მაია ჩიჯავაძე.










6 комментариев:

  1. ძალიან მომეწონა ვიქტორინა.

    ОтветитьУдалить
  2. მნიშვნელოვანი და საინტერესო სასწავლო რესურსებია... მომეწონა....

    ОтветитьУдалить
  3. ძალიან სასარგებლო საიტია, მასწავლებელს აძლევს შესაძლებლობას სასწავლო პროცესი საინტერესო და შემოქმედებითი გახადოს.

    ОтветитьУдалить
  4. საინტერესო რესურსებით დატვირთული საიტია, ყოჩაღ, მაია, თქვენის ნებართვით წავიღებ რაღაც-რაღაცეებს..

    ОтветитьУдалить
  5. მსგავსი ტიპის რესურსების გამოყენება საგაკვეთილო პროცესში მოსწავლეთა დიდ ინტერესს იწვევს! ყოჩაღ!

    ОтветитьУдалить
  6. გაკვეთილებზე რესურსის გამოყენება მნიშვნელოვანია, გააგრძელეთ ასე და ჩვენ თქვენგან გადავიებთ მაგალითს...

    ОтветитьУдалить